Hvidovre Judo og Jiu-jitsu Klub

Hvidovre Judo og Jiu-jitsu Klub blev stiftet i 1945 og har siden haft sit virke i Hvidovre kommune. Klubben bygger på frivilligt arbejde og modtager tilskud fra Hvidovre kommune til den folkeoplysende aktivitet. Klubben er medlem af DIF og DJU.

I Hvidovre Judo og Jiu-jitsu Klub er der plads til alle, om du er barn eller voksen, mor eller far, ung eller gammel, om du vil træne seriøst eller blot have sved på panden et par gange om ugen. I klubben hersker altid godt humør i en kammeratlig tone.

Er du voksen, og overvejer du at dyrke selvforsvar, men aldrig rigtigt har taget dig sammen, skulle du tage at lægge vejen forbi Hvidovre Judo og Jiu-jitsu Klub! Det gælder også hvis du er mere øvet, idet vi altid tilrettelægger træningen efter de forskellige udøveres niveau.

Medlem af: