Instruktør
Bjarne Blichfeldt
Karsten Them Nielsen
Beskrivelse
2. Kyu og har gået til judo i xx år...
Thore Perez Wienike
Beskrivelse
I 1997 startede jeg til judo i Skive judoklub, da jeg dengang var en rod fra Vestegnen der var endt op midt på den jyske hede, hvor hverdagen var noget mere fredelig end på Vestegnen. Alle mine aggressioner blev til fulde afladt i dojoen og rundt til diverse shiai turneringer i midtjylland.
I 2002 flyttede jeg til Aalborg for at studere på universitetet og min judokariere fortsatte der mere med at assistere i træningen af begyndere/motionister samt med selv at udvikle mine judokundskaber så langt som til opnåelse af 2. kyu.
I 2007 flyttede jeg tilbage til rødderne på Vestegnen og startede i HJJK.
Efter en del år i stampe med 2. kyu har jeg opnået 1. kyu i 2012 og elsker at instruere børn, unge og voksne i judoens mange facetter.

Mit primære fokus, i min egen og mine elevers udvikling, ligger på Kata (teknik) og Randori (fri træningskamp).
Instruktørassistent
Frederik Helmer Lund